Usluge koje nudimo:
- IZRADA POSLOVNOG PLANA
Bavimo se savjetovanjem fizičkih osoba vezano na mjere samozapošljavanja koje provodi hzz, te pomoć kako napisati poslovni plan. isto tako možemo vam pomoći i kod pravdanja sredstava i napisati izvještaj za mjeru samopozapošljavanja na koji način ste utrošili uplaćena sredstva.
Mnogi klijenti imaju odličnu ideju za novi posao i traže od HZZ sredstva za samozapošljavanje, ali dobra ideja zapravo nije dovoljna, ono što njima treba jeste dobro izraditi poslovni plan.
Od 2021. Godini uveden je novi način predaje za poslovni plan, koji se odnosi na prijavu putem sistema e-Građani.
Naš je cilj da vas vodimo od početka vaše ideje do predaje poslovnog plana, te da brinemo o vama prilikom provedbe odnosno pravdanja prihvatljivih troškova.
Savjetujemo vas vezano na troškovnik koji se predaje uz poslovni plan, i rješavamo nedoumice vezano uz prihvatljive troškove.
Zajedno s vama razrađujemo u detalje sve vaše prihode i troškove za oba dvije godine poslovanja i radimo predložak tabela iz kojih se popunjava poslovni plan.
Također možemo vam pomoći i sa prijavom na radionica za mjere samozapošljavanja, te objasniti na koji način ćete istoj i pristupiti.
HZZ u natječaju za mjere samozapošljavanja svake godine mijenja kriterije i uvjete natječaja, pa je tako potrebno detaljno pratiti prihvatljive djelatnosti za koje se mogu ostvariti poticaji za samozapošljavanje.
- VOĐENJE POSLOVNIH KNJIGA ZA OBRT S PAUŠALNIM OPOREZIVANJEM
Iako Zakon striktno ne propisuje da Obrtnik ‘Paušalist’ treba imati ugovorenu uslugu za vođenje poslovnih knjiga (Obrazac KPR) ipak je lakše kada taj posao za vas obavlja stručna osoba u tom području.
Nastavno na pisanje poslovnog plana za mjeru samozapošljavanja mnogi klijenti su u nas stekli povjerenje i povjerili nam vođenje poslovnih knjiga za njihove obrte i na taj način nastavili poslovnu suradnju.
Za naše klijente uz vođenje poslovnih knjiga pratimo i promjene po zakonskim regulativama, komuniciramo sa institucijama, te pronalazimo odgovore na sva njihova pitanja.
- GDPR
Implementacija GDPR regulative upravo u male tvrtke koje su dovoljno savjesne da žele poslovati sukladno zakonskoj regulativi kako Hrvatske države tako i EU. Do sredine 2024. godine na području Varaždinske i Međimurske županije s naše strane usklađeno je oko 120 tvrtki, i to od obrta s jednim zaposlenim do tvrtki s preko 50 zaposlenih.
Da bi se poduzetnik uskladio sa GDPR regulativom prvo je potrebno napraviti edukaciju i o predmetnoj regulativi upoznati sve zaposlenike koji obrađuju osobne podatke. Nakon toga se radi analiza podataka koji se obrađuju, te identificiraju kategorije ispitanika od kojih su ti podaci. Najčešće kategorije ispitanika su djelatnici i poslovni partneri (kupci, dobavljači).
Potrebno je tim kategorijama ispitanika na transparentan način dati informaciju o obradi njihovih podataka, načinu pohrane, vremenskom roku čuvanja, eventualnom dijeljenju podataka, te na koji način su podaci zaštićeni i koja sve imaju prava. Sve se to dokumentira u internim aktima, bilo u formi politike ili pravilnika, te točno odredi procedura u slučaju zahtjeva ispitanika ili ukoliko dođe do povrede podataka.
Također je potrebno ugovorno regulirati i prijenos podataka, na primjer u knjigovodstveni servis, te je potrebno sklopiti Ugovor o obradi podataka. Postoje minimalni uvjeti zaštite osobnih podataka koje svaki poduzetnik mora zadovoljiti, a to se odnosi na podatke na i papirnom i elektroničkom mediju. Kada je sve to završeno, poduzetnik je u obvezi redovito ažurirati interne akte ukoliko dođe do promjena, jer dokumentacija treba preslikavati stvarne procese poslovanja. Tako da jednom izrađena dokumentacija i zaboravljena u nekoj ladici zapravo niti nema težinu i vrijednost.
- MREŽNA PRISTUPAČNOST
Provođenje početne procjene mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje koje se odnose na tijela javnog sektora kako bi iste bile prilagođene propisanim zahtjevima Zakona o pristupačnosti na način da: izradimo početnu procjenu usklađenosti(procjena u kojoj mjeri je mrežna stranica prilagođena propisanim zahtjevima pristupačnosti), surađujemo sa web administratorom radi prilagodbe mrežne stranice i/ili programska rješenja za pokretne uređaje, izrađujemo Izjavu o pristupačnosti, te redovito ažuriramo Izjavu o pristupačnosti kod svake promjene web stranice.
- KADROVSKA USKLAĐENOST
Ukoliko ste mali poduzetnik s manjim brojem zaposlenika od 20, te niste u obvezi izraditi Pravilnik o radu, ali ponekada radi toga imate problema sa svojim zaposlenicima, možete nam se obratiti s konkretnim slučajem i vjerujemo da vam možemo pomoći savjetom na koji način da riješite svoj problem.
.
