Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača Zakon o zaštiti potrošača (NN19/22,59/23) primjena od 25.06.2023.
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22, 59/23), obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to poštanskim putem ili osobno na adresi sjedišta obrta
AZZIRIS, obrt za savjetovanje, vl. Helena Milfelner, Dobriše Cesarića 27, Varaždin
Prigovor se također može podnijeti putem e-mail adrese: azziris.hr@gmail.com
Sukladno čl. 10. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 19/22, 59/23), odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu (e-mail) za dostavu odgovora.